Zamówienia
III. PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia można składać na poniższe sposoby:
- poprzez stronę internetową Sklepu www.hitelektro.pl
- wysyłając e-mail na adres kontakt@hitelektro.pl
- telefonicznie w godzinach pracy obsługi Sklepu +48 506588346 (koszt połaczenia zgodny z cennikiem operatora)
- za pomocą komunikatora internetowego GG 25938135
2.1. Złożenie Zamówienia i dokonanie zakupu Towarów może nastąpić z pominięciem procedury rejestracji bądź być poprzedzone wypełnieniem przez Zamawiającego, w sposób prawidłowy, formularza rejestracyjnego (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych oznaczonych symbolem gwiazdki *). Złożenie zamówienia uwarunkowane jest zapoznaniem się i akceptacją regulaminu Sklepu. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Zamawiającego w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego w momencie rejestracji hasła.
2.2. W przypadku pominięcia procedury rejestracji złożenie zamówienia dokonane zostaje zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 3.
3.Podczas składania Zamówienia wymagane jest określenie:
- nazwy, koloru, rozmiaru i ilości produktów
- imienia i nazwiska odbiorcy
- dokładnego adresu dostawy
- numeru telefonu kontaktowego
- adresu e-mail Zamawiającego.
4. Dokonywanie Zamówień, z wyłączeniem ust. 1 pkt c) i d) w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach d 9:30 do 18:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe dla Zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem:
a) komputer klasy PC lub urządzenie przenośne umożliwiające połączenie z Internetem i posiadające system operacyjny
b) łącze internetowe (dostęp do Internetu);
c) przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS, JavaScript
d) włączona obsługa języka JavaScript,
e) włączona obsługa plików Cookies
f) aktywne konto e-mail.
6. Sprzedawca oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamawiający akceptując treść Regulaminu oświadcza tym samym, że nie naruszy powyższego zakazu.
7. Proces zamawiania przez stronę internetową Sklepu składa się z następujących kroków:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
- podanie danych wymienionych w pkt. 3 lub logowanie
- wybór formy dostawy i płatności
- po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlane jest podsumowanie Zamówienia obejmujące wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj.
- przedmiot zamówienia oraz jego ilosc
- cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
- główne cechy świadczenia
- wybraną formę płatności
- wybraną formę dostawy
- całkowity koszt dostawy
- sugerowany dzień dostawy
- dane kontaktowe zamawiającego
- dane do faktury (opcjonalnie w przypadku gdy klient zarzyczy sobie wystawienia dokumentu FV)
- dane adresowe odbiorcy Towaru
- terminie zapłaty
- zatwierdzenie Zamówienia przez przycisk »Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamów«
W trakcie składania zamówienia, od początku do ostatniego kroku zatwierdzającego, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, w tym także możliwość naniesienia zmian w wyborze produktów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi na stronie internetowej informacjami zawierającymi odniesienia do zmiany danych. Zatwierdzenie etapu »Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamów« uniemożliwia modyfikację Zamówienia.
8. Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród następujących:
- płatność przy odbiorze
- przelew bankowy
9. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Klienta na przycisk »Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamów«. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient otrzymuje e-mail od Sklepu z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o:
- cenie (wraz z podatkiem)
- głównych cechach świadczenia
- wybranej formie płatności
- wybranej formie dostawy
- sugerowanym terminie dostawy
- terminie zapłaty
oraz odnośnik do regulaminu w formie hiperłącza
10. W przypadku Zamówień telefonicznych Sklep potwierdza treść Zamówienia w drodze wiadomości sms obejmującej wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj.
- przedmiot zamówienia oraz jego ilosc
- cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
- główne cechy świadczenia
- wybraną formę płatności
- wybraną formę dostawy
- całkowity koszt dostawy
- sugerowany termin dostawy
- dane adresowe odbiorcy Towaru
- terminie zapłaty
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili wysłania wiadomości sms potwierdzającej złożenie zamówienia przez Sklep. .
10.1. W przypadku Zamówień złożonych za pośrednictwem komunikatora internetowego GG Sklep potwierdza treść Zamówienia w drodze wiadomości GG obejmującej wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj.
- przedmiot zamówienia oraz jego ilosc
- cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
- główne cechy świadczenia
- wybraną formę płatności
- wybraną formę dostawy
- całkowity koszt dostawy
- sugerowany dzień dostawy
- dane adresowe odbiorcy Towaru
- terminie zapłaty
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili wysłania wiadomości GG potwierdzającej złożenie zamówienia przez Sklep.
10.2. W przypadku Zamówień drogą e-mail Sklep potwierdza treść Zamówienia w drodze wiadomości e-mail obejmującej wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj.
- przedmiot zamówienia oraz jego ilosc
- cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem)
- główne cechy świadczenia
- wybraną formę płatności
- wybraną formę dostawy
- całkowity koszt dostawy
- sugerowany dzień dostawy
- dane adresowe odbiorcy Towaru
- terminie zapłaty
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili wysłania wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia przez Sklep.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Zamawiającego np. w drodze kontaktu telefonicznego.12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
13. Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na dostarczanie faktur VAT oraz – w przypadku zwrotów i uznawanych reklamacji – faktur korygujących VAT kanałami elektronicznymi. Faktury wysyłane są w formie plików PDF bądź JPG pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zamówieniu.
14. Każdy Zamawiający, który dokonał procedury rejestracji, po zalogowaniu, ma dostęp do wszystkich swoich umów sprzedaży zawartych w Sklepie.
15. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego. W takim przypadku Klient jest proszony o ponowne uiszczenie opłaty za przesyłkę.